Зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів, які діють на території громади, характеризується такими позитивними тенденціями:
поступовим збільшенням обсягу експорту товарів:
із 244,9 млн дол.США у 2016 році – до 517,5 млн дол.США за 2021 рік;
позитивним сальдо зовнішньої торгівлі: коефіцієнт покриття експортом імпорту склав за 2021 рік – 2,33 (у 2016 році – 1,8) (в області – 3,5).
Підприємства громади мають постійні зовнішньоторговельні зв’язки з партнерами майже 100 країн світу (у 2016 році – 94 країни).
Експортують власну продукцію 90 місцевих підприємств (у 2016 році – 90), імпортують – 138 (у 2016 році – 103).
- Юридичні особи (50.1%)
- Фізичні особи-підприємці (49.9%)
Важливим фактором розвитку економіки Кропивницького є відкриття підприємствами міста нових ринків збуту продукції та послуг протягом останніх років. Підприємства міста мають постійні зовнішньоторговельні зв’язки з партнерами майже 100 країн світу.
ГЕОГРАФІЧНА СТРУКТУРА ЕКСПОРТУ ТОВАРІВ
КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ У 2021 РОЦІ
ГЕОГРАФІЧНА СТРУКТУРА ІМПОРТУ ТОВАРІВ
КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ У 2021 РОЦІ
- Туреччина (11.7%)
- Лівія (10.2%)
- Білорусь (9%)
- Індія (6.1%)
- Єгипет (5.8%)
- Інші(57.2%)
- Білорусь (7.4%)
- Китай (10.3%)
- США (9.3%)
- Німеччина (10.6%)
- Індонезія (12.4%)
- Інші (50%)
У товарній структурі імпорту переважають: машини та обладнання, засоби наземного транспорту (50,3%) (у 2016 році – 69,6%):
ТОВАРНА СТРУКТУРА ІМПОРТУ ТОВАРІВ
МІСТА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, %
- Машини та обладнання
- Засоби наземного транспорту
- Недорогоцінні метали
- Інші
Основу товарної структури експорту до країн ЄС у 2021 році склали жири та олії (43,6% від загального обсягу експорту до країн ЄС, у 2016 році – 70,1%). У той час, як в імпорті переважали машини та обладнання (47,4% від загального обсягу імпорту з країн ЄС, у 2016 році – 60,6%).
З 2013 року в місті щорічно проводиться Міжнародна агропромислова виставка з польовою демонстрацією техніки та технологій “AgroExpo”, у рамках якої більше 100 місцевих підприємств, що успішно працюють як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках, презентують свій потенціал, знаходять нових партнерів з різних куточків України та світу.